Безкоштовна доставка від 2500 грн

Правила повернення та обміну

Правила повернення та обміну

Умови повернення та обміну

Ми прагнемо забезпечити високу якість наших товарів і послуг. Якщо з будь-яких причин ви не задоволені покупкою, ми пропонуємо просту і зрозумілу процедуру, яка дозволить повернути чи обміняти товар

1. Термін:

   – Ви можете повернути/обміняти товар протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.

2. Стан товару:

   – Товар повинен бути невикористаним і збереженим у первісному вигляді, з усіма етикетками, бірками та в оригінальній упаковці.

   – Одяг, який був у використанні, випраний, пошкоджений/зіпсований, поверненню не підлягає.

3. Процес:

– Зв’яжіться з нашим відділом підтримки для узгодження умов повернення.

– Якщо у придбаному товарі виявлено виробничий брак, обмін чи повернення здійснюється за рахунок компанії. Ми покриваємо всі витрати на доставку та гарантуємо швидке вирішення питання.

Витрати, пов’язані з обміном або поверненням товару без виробничого браку (наприклад, невідповідний розмір, заміна кольору, моделі) придбаного в інтернет-магазині Dias, відшкодовуються покупцем.

4. Повернення коштів:

   – Кошти повертаються протягом 4-7 робочих днів після отримання та перевірки товару.

   – Повернення здійснюється на ту саму платіжну систему, якою було здійснено оплату.

5. Обмін товару:

   – Обмін можливий на інший розмір чи модель, якщо такі є в наявності. Процедура обміну відбувається після перевірки поверненого товару.

Як скористатися послугою “Легке повернення” від Нової Пошти?

Якщо ваш товар був доставлений через Нову Пошту і з певних причин вам не підійшов, ви можете швидко та просто оформити повернення через мобільний застосунок Нової Пошти. 

Для початку потрібно повідомити нашого менеджера про бажання повернути товар. Після цього у вас є 14 днів з моменту отримання посилки, щоб скористатися безкоштовною послугою «Легке повернення». 

Перед тим, як оформляти, переконайтеся, що товар зберіг свій первісний вигляд, упакований у фірмову упаковку і має товарний чек та гарантійний талон.

Щоб скористатися цією послугою, виконайте наступні кроки:

1. Зайдіть у мобільний додаток Нової Пошти або в бізнес-кабінет.

2. Увійдіть у розділ «Мої відправлення» та виберіть посилку, яку хочете повернути.

3. У меню «Керувати посилкою» оберіть опцію «Легке повернення».

4. Виберіть причину повернення з запропонованого списку.

5. Створіть нову електронну накладну та відправте товар через поштомат, відділення чи на вказану адресу.

Послуга може бути недоступною, якщо:

– у накладній було активовано переадресацію або повернення;

– ви самостійно перемістили цю посилку в «Архів»;

– минуло більше 14 днів з моменту отримання посилки.

Ми завжди готові допомогти, якщо у вас виникнуть питання!

Підібрати розмір