Правила повернення та обміну
Умови повернення та обміну
Ми прагнемо забезпечити високу якість наших товарів і послуг. Якщо з будь-яких причин ви не задоволені покупкою, ми пропонуємо просту і зрозумілу процедуру, яка дозволить повернути чи обміняти товар
1. Термін:
– Ви можете повернути/обміняти товар протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.
2. Стан товару:
– Товар повинен бути невикористаним і збереженим у первісному вигляді, з усіма етикетками, бірками та в оригінальній упаковці.
– Одяг, який був у використанні, випраний, пошкоджений/зіпсований, поверненню не підлягає.
3. Процес:
– Зв’яжіться з нашим відділом підтримки для узгодження умов повернення.
– Якщо у придбаному товарі виявлено виробничий брак, обмін чи повернення здійснюється за рахунок компанії. Ми покриваємо всі витрати на доставку та гарантуємо швидке вирішення питання.
Витрати, пов’язані з обміном або поверненням товару без виробничого браку (наприклад, невідповідний розмір, заміна кольору, моделі) придбаного в інтернет-магазині Dias, відшкодовуються покупцем.
4. Повернення коштів:
– Кошти повертаються протягом 4-7 робочих днів після отримання та перевірки товару.
– Повернення здійснюється на ту саму платіжну систему, якою було здійснено оплату.
5. Обмін товару:
– Обмін можливий на інший розмір чи модель, якщо такі є в наявності. Процедура обміну відбувається після перевірки поверненого товару.
Як скористатися послугою “Легке повернення” від Нової Пошти?

Якщо ваш товар був доставлений через Нову Пошту і з певних причин вам не підійшов, ви можете швидко та просто оформити повернення через мобільний застосунок Нової Пошти.
Для початку потрібно повідомити нашого менеджера про бажання повернути товар. Після цього у вас є 14 днів з моменту отримання посилки, щоб скористатися безкоштовною послугою «Легке повернення».
Перед тим, як оформляти, переконайтеся, що товар зберіг свій первісний вигляд, упакований у фірмову упаковку і має товарний чек та гарантійний талон.
Щоб скористатися цією послугою, виконайте наступні кроки:
1. Зайдіть у мобільний додаток Нової Пошти або в бізнес-кабінет.
2. Увійдіть у розділ «Мої відправлення» та виберіть посилку, яку хочете повернути.
3. У меню «Керувати посилкою» оберіть опцію «Легке повернення».
4. Виберіть причину повернення з запропонованого списку.
5. Створіть нову електронну накладну та відправте товар через поштомат, відділення чи на вказану адресу.
Послуга може бути недоступною, якщо:
– у накладній було активовано переадресацію або повернення;
– ви самостійно перемістили цю посилку в «Архів»;
– минуло більше 14 днів з моменту отримання посилки.
Ми завжди готові допомогти, якщо у вас виникнуть питання!